Grafisk Produktion 7.5 hp

Nu är det gjort! Jag har sökt min första kurs på Universitetsnivå. Hade tidigare planer på att studera på högskola/universitet då jag var arbetslös. Men när jag fick jobbet så försvann de planerna.

Har däremot på senare tid kännt att jag vill lära mig mer, då jag enbart är självlärd så finns det nog en hel del kunskap som jag vill ta del i. Hittade denna kurs och tyckte den lät väldigt kul och intressant. Passande så går det att studera den på distans och den går i bara 25% takt, kanon när man jobbar samtidigt.

Det är Grafisk Produktion via Halmstad Högskola som håller i den.

Så låt nu oss hålla tummarna att jag även blir antagen!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Schysst design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-12 @ 23:22:16
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se
RSS 2.0